"Time out bij verbinding" nieuwe MacBook Pro

zaterdag 21 mei 2011 Posted by Unknown , Tag Tag : ,

"Time out bij verbinding" nieuwe MacBook Pro
Ik heb een nieuwe MacBook Pr, morgen een week.
Maar nu heb ik regelmatig het probleem dat als ik hem dichtklap of de router uitzet en weer aan dat hij geen verbinding eer kan maken.
Hij zegt dan: "Time out bij verbinding".
Wat kan ik hieraan doen, mijn iPod touch 1G en 3G, iPad 1, Windows xp en vista pc doen het nog wel.

Want dit is zeer irritant, ik kan dan helemaal niet meer op internet.
Ik ben ook al eens naar "Systeemvoorkeuren" gegaan en dan op het minnetje geklikt met mijn "Netwerknaam".
En dan weer opnieuw toegevoegd, maar dit werkt ook niet (misschien doe ik het wel verkeerd, dit is mijn eerste Mac).
Ook Airport uit een aan werkt niet.

Ik zet de router af en toe uit en weer aan omdat ik dan geen internet meer heb (maar nog wel telefoon).
Ik heb een SMC router.

Alvast bedankt, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groetjes Mathijs.
Google Adsense Here

Related Post



 
Copyright © 2011 Marktplaats iPad™ All Rights Reserved - Powered By Google Blog Search - Index By Google