Internetabonnement iPad

zaterdag 21 mei 2011 Posted by Unknown , Tag Tag : ,

Internetabonnement iPad
Beste forumleden,

Ik weet dat het hier geen Marktplaats is maar misschien kan ik iemand blij maken.
Helaas is mijn iPad kapot. Ik heb nog wel een internetabonnement lopen tot 12 september 2012 maar heb niet echt behoefte aan een nieuwe iPad.
Het is het abonnement: Vodafone Mobiel Breedband Laptop Extra.
Snelheid tot max 28,8 Mbps
Bundel onbeperkt

Ik betaal 50 euro per maand. 25 euro voor de iPad en 25 euro voor het internet. Erg zuur natuurlijk.

Ik doe verder niks met dat internet dus dat is ook een beetje zonde en maak ik er liever iemand mee blij. Je kunt het ook gebruiken voor je laptop... Je krijgt van mij de mini-sim en ik betaal gewoon het abonnement door.

Wie heeft interesse? Misschien kunnen we een leuk bedrag afspreken?
16 maanden supersnel mobiel internet voor 200 euro bijvoorbeeld ipv 400?
Google Adsense Here

Related Post



 
Copyright © 2011 Marktplaats iPad™ All Rights Reserved - Powered By Google Blog Search - Index By Google