Apple iPad €375, is dit echt?

zaterdag 21 mei 2011 Posted by Unknown , Tag Tag : ,

Apple iPad €375, is dit echt?
Maar is het mogelijk om voor 375 euro een iPad te kopen uit China. Hij is wel echt, dat weet ik zeker. Maar is dit mogelijk, is dit kans op oplichterij? Ik denk het niet want het is een TrustedSeller.

Lijkt mij oplichterij, zeker omdat paypal niet toegestaan is (met paypal kan er teruggeboekt worden als de zaak niet klopt, zie hier) en er dus rechtstreeks op een bankrekening moet worden overgemaakt. Is het geld daar binnen, dan kan het direct eraf worden gehaald, zodat je geen verhaal hebt als de waren niet geleverd worden, kapot zijn e.d. (zie kopersbescherming-link).

Stel dat je wél hierop ingaat zou ik pas betalen op het moment dat het apparaat bij je geleverd is én je het apparaat hebt kunnen testen. Is dat vlgs. de voorwaarden niet mogelijk, dan zou ik er dus niet op ingaan.

Let er ook op dat het apparaat echt véél te goedkoop is om 'waar' te kunnen zijn.
Google Adsense Here

Related Post



 
Copyright © 2011 Marktplaats iPad™ All Rights Reserved - Powered By Google Blog Search - Index By Google