ipad gekocht van eric schouten N Melis oss

zaterdag 21 mei 2011 Posted by Unknown , Tag Tag : ,

ipad gekocht van eric schouten N Melis oss
Hallo lezers Ook ik heb een ipad gekocht,en nooit ontvangen,12 oktober 2010
Eric schreef een berichtje dat hij snel geld nodig had,dus 175,00 euro was goed.Heb het de zelfde dag overgemaakt op abn 43814537 te oss.
Hij ging hem dan dezelfde dag nog op de post doen.na een paar dagen stuurde ik hem een mailtje en vroeg wat er mis was gegaan,nou iemand die voor hem wekte zou dindag pas komen en die had het bonnetje van tnt post.weer geloofde ik dat,maar na weer een week kon ik hem niet meer te pakken krijgen Zijn Gmail was weg,heb verders helemaal niks van hem.Toen las ik dat hij een samsung had en die hij dan verkocht voor 150,00 omdat ik de ipad ook al gekocht.Nou ik zei als i de ipad binnen heb,maak ik die 150 over,Noooiiit meeriets vangehoort,De bank kon het geld ook niet meer terug boeken,dus hier word je blij van,alles kwijt.en niemand kent hem.nou de groetjes alvast nam mij jose.
Google Adsense Here

Related Post



 
Copyright © 2011 Marktplaats iPad™ All Rights Reserved - Powered By Google Blog Search - Index By Google