Syngology icm iPhone en DS Photo+

zaterdag 21 mei 2011 Posted by Unknown , Tag Tag : ,

Syngology icm iPhone en DS Photo+
Ik heb een Synology DS211j NAS aangeschaft.
En heb uiteraard al flink ermee lopen spelen, alleen kom ik er op 1 punt totaal niet uit.

Synology heeft een app voor iOS DS Photo+ en DS Photo, hiermee is het mogelijk fotos te uploaden naar je NAS via je iPhone.
Wanneer ik dit zijn er GEEN thumbnails te zien.
Waneer ik de fotos upload via de Photo uploader app via de MAC dan wel.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt

Je kunt de indexer zelf een schop geven via de web interface van de Synology.


Control Panel --> Photo Station --> Re-index


PS Je hebt Photo Station wel geactiveerd? Anders gebeurt er sowieso niks mbt indexering & thumbnails.

Via het menu-->Config--> Photo Station 4 met vinkjes bij Photo station 4 inschakelen en map openbaar maken.

Ik heb een map "Photo" op mijn NAS.
Test gedaan via Synology Assistant en zo 1 foto erop gezet, thumbnail was meteen zichtbaar.
Toen via mijn iPhone een willekeurige foto erop gezet, komt netjes in de map te staan maar zon thumbnail.

Ik heb al eens op de knop "opnieuw herindexeren" geklikt maar dan nog maakt dat niet uit:< Ook via de browser kun je naar je fotos toe maar dan staat er 1 foto met een thumbnail (die via me iMac is geupload) en de andere een draaiend rondje en die is met mijn iPhone geupload.
Google Adsense Here

Related Post



 
Copyright © 2011 Marktplaats iPad™ All Rights Reserved - Powered By Google Blog Search - Index By Google